Luktar skryt vah?

Nu är klockan 22:22, och jag kommer inte hinne skriva så mycket. Dagen i dag i skolan har varit bra, och resten av dagen för den delen med. I skolan hade vi städdag på förmiddagen, då vi skulle samla skräp och bygga nånting av det, och våran klass vann. Eftermiddagen bestod av brännboll. Vi körde klass mot klass, och våran klass vann det med, haha det luktar skryt vah? Men jag tänkte jag skriver mer om det i morgon när jag har mer tid, så jag kan lägga upp bilderna jag tog från idag också. 

Efter skolan åkte jag hem, där August väntade. Vi var hemma här och käkade, och sedan åkte han, jag och Mamma till mberg. August och jag gick och kollade kläder åt mig medans Mamma gick och kollade åt sig själv. Eftersom vi kom dit klockan sju och då hade vi bara en timme på oss till dom stänge. Men jag hittade iallafall en topp och två tshirt plus att jag har lagt undan en vit klänning som jag ska ha på examen. Den har jag lagt undan, och om jag bestämmer mig att jag ska ha den så ska jag tillbaka och hämta den imorgon.

Nu ska jag kolla på någon film eller nått. Eftersom vi är "lediga" i morgon. Eller vi ska till badhuset klockan halv ett i morgon och kolla på skolans musikal i en timme och sedan slutar vi, onödigt, men så är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0