Saft, saft, Hallonsaft, bättre saft har ingen haft!

Blev hemma idag igen. Har fortfarande inte blivit något bättre. Vaknde idag runt halv ett och då hade jag ingen röst, eller vilket jag fortfarande inte har. Förkylningen sitter sten hårt kvar. Det halsonda har med gått över till riv hosta, varje gång jag hostar så river det till i halsen.  Orkar nästan inte göra nånting.  Antingen kollar jag på tv eller sitter vid datorn om jag inte sover. Det ända jag har lyckats att göra är att jag har druckit 3 flaskor hallonsaft sen i Lördags. Det finns inget som är så gott när man är sjuk, och speciellt när man har ont i halsen och är förkyld.

Idag ska jag iallafall försöka med att orka sticka klart mina vantar till slöjden. För som sagt om inte tjejerna i klassen gjorde det så skulle vi få IG. Men innan jag gör det så ska jag vänta på att August kommer. Han borde vara här när som helst nu. Det är skönt att han kommer så man slipper vara ensam hela dagen, fast han kommer ju på egen risk. Men han har ju redan blivit smittad så det spelar ju inte så stor roll. Fast jag har visserligen hunden här hemma men hon går ju inte och köper La Baugette åt mig som August har med sig hem till mig.

Meja
Bild på Meja. Sen när vi var hos Mormor vid hennes badplats.
(Oredigerad bild & tagen med mobil-kameran)

Kommentarer
Postat av: E

hoppas du mår bättre snart :)



sv: längtar som bara den :D



ha en bra eftermiddag

kram

2009-05-05 @ 15:14:18
URL: http://powerofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0