Den sprutade bara skum?

Sorry mina vänner för min dåliga uppdatering. Men det har varit väldigt mycket annat det senare dagarna.

Men i alla fall. Slutade klockan 11 idag så Alexandra och jag har mest åkt runt i Mawen och försökte tvätta den i en biltvätt som ligger 2 km här i från. Men tror ni att vi fattade hur man gjorde? Haha nej det gjorde vi inte. Fyra jävla gånger försökte vi. Men de kom bara skum, inget vatten! Det spelade ingenroll hur mycket vi än vred på spaken eller vilka knappar vi än tryckte på. Så nu är den sådär fläckig... haha kanske nytt försök i morgon?

Sen åkte vi till Ö&B och köpte ett tangetbord till mig, och även träffade min kusin som kom hem från Egypten igår. Asså ska jag vara ärlig(!) så saknar jag faktiskt min prao... Jag menar som nu idag när jag och Alexandra kom dit, så gick nästan alla som jobbar där fram och pratade med mig, lixom frågade hur det var, och jag fick faktiskt personal rabatt, gulligt va? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0