Här i Örebro rullar svininfluensan för fullt!

Jaha då har man precis kommit hem från öptterhus på Wuc och på Virginska, frisör där kanske vore nått?

Vet ni vad jag mer har gjort idag?
Jag har tagit sprutan mot svininfluensan. Jag som sa att jag inte skulle göra det. Men igår fick jag reda på att min sysling ligger på sjukhuset i intensiven, och han är 25 år gammal. Och han är helt "normal" om man säger så! Han är inte i riskgrupp eller har inte något fel av något slag, typ hjärt fel. Så då kändes det som det var lika bra..

Och sen är det en 15 årig tjej här i Örebro som skulle ta sprutan i måndags med hon ångrade sig när det var hennes tur och struntade i det, och idag ligger hon också på sjukhus. Så här i Örebro rullar svininfluensan för fullt!

Madddy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0