Blåser Idol-juryn totalt!


- Haha asså herregud. Igår när jag satt och kollade på Idol och dom här två stjärnorna kom in blev jag själv riktigt nervös. För jag trodde verkeligen på det. Och sen när han började spela med sin Guitar Hero gitarr kände jag bara hur pinsamt det blev, för jag trodde dom var seriösa, och när han sprang in i vägen så trodde jag han blev skit ledsen och typ höll på att dö av nervösitet (?). Riktigt skönt när man fick reda på att dom drev.. Riktiga sköningar det där asså! hahaha

Nu blir det sängen. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: josefin

jag såg den faktiskt på blocket innan du köpte den, men ändå :D

2009-09-12 @ 13:04:04
URL: http://josefinkjelllberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0