Jag sitter nästan och räknar ner..

... till Andra Avenyn som äntligen börjar idag! Åh, vad jag längtar. Hoppas verkeligen att den här säsongen blir kanon bra. Och innan AA börjar så börjar Idol, kan det blir bättre? Nej.

Jaha, just nu har jag inte så mycket att skrivia om, tyvärr. För det har inte hänt så mycket, mer än att det står en 745 här ute på gården nu, happyface! Och hemskt mycket tack till Söder som hjälpte oss med att köra hem den, och för alla konstiga frågor ibland (a) GULD VÄRT!

Ja, helgen? Vad gjorde jag då?... - Jo i fredags kom Sanna, Markus och Söder och hämtade mig, och även en till bil med lite folk, Adam, Axel, Oscar, Per, Johan, Tim & Calle, tror det var alla! I alla fall vi åkte runt lite på stan, en sväng till mässan, mcdonalds, statoil osv.. 

Vid statoil träffade vi några snubbar,  b.la en snubbe som var en aning kardäng. Han gick runt och frågade var och en om vi skulle hjälpa Johan om han "slog" ner honom. När han kom till mig och frågade - Om jag slog ner han där, skulle du hjälpa honom då eller? Jag - Ja det är väl klart som fan jag skulle?!?! Då kollar han frågande på mig och säger - varför? Jag - Jo kanske därför för att han är min kompis? Då säger han igen - Varför?. Jag - Jo för han är trevlig till skillnad från vissa andra! Då böjde han sig fram och kollade as nära på mig, och frågade varför jag umgås med raggare?. Haha då utbrast jag i garv och sa - Raggare?! Det är inga jävla raggare? Då säger han - Nehe, vafan är det då? Jag - Ja inga jävla stadsar bögar, med snoddar nere vid fötterna (han snubben hade nämligen det)! Då kollar han ner på sina fötter, och går... dock vidare till Adam för att fråga han om han skulle hjälpa honom.

Haha vilka stjärnor det finns ibland säger jag bara. Nu ska jag fika med Mammi, peace!

Madddy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0