Några kloka ord

Är fortfarande hemma från skolan, tredje dagen nudå. Fast mår faktikt lite bättre idag, fast har fortfarande ingen ork i kroppen, sitter fortfarande bara still nere i soffan med filten över mig..

Sanna ringde mig nu, skönt att få prata ur sig lite, få lite stöd, och några kloka ord. Även fast jag fortfarande inte kan bestämma mig hur jag ska göra..

Ne, nu måste jag plugga so, första världskriget. Som ska redovisas i morgon, och jag är klar med alla frågor, men sen ska man kunna allt också. Så nu måste jag sätta mig och läsa frågorna och svaren, om och om och om igen..

                                       Imagine a circle, it has no end.
                                      It shows how long I'll be your friend.
                                     Only when death do us apart
                                     I'll keep our memories in my heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0