Peugeot Speedfight 2 09 till salu

Nu kom jag precis ut ur duchen. Åh så skönt det var. Speciellt när man har varit på dans innan, så man blir svettig och dan.

Påtal om dansen idag så gick det skit bra. Alltså verkeligen skit bra. Sanna och jag skulle göra en egen åtta, då vi direkt tänkte "ÅH, nej". Men kom på en åtta på en gång, och inte nog med det. Den blev verkeligen skit snygg till själva dansen. Det passade verkeligen till stegen både före och efter. Så när kursen var slut, så stod Sanna och jag kvar ett tag och bara körde, för att det var så extremt kul!

Nu kändes inte allt lika kul längre när jag tänkte på morgon dagen. Går till klockan fyra, fast visserligen börjar jag tio över tio. Så Torsdagarna är ju inte längre än dom andra dagarna bara det att dom är senare, så det känns som det. Om jag fick välja på att börja klockan sju och sluta klockan 13:00 eller börja klockan tio och sluta klockan 16:00 så skulle jag utan tvekan välja att börja klockan sju. För jag slutar hällre tidigare och slutar tidigare än tvärtom!

I morgon ska vi åka och kolla på ... aa, äsch det var inget!





peugeot speedfight 2
Modell: Peugeot Speedfight 2 - EU, hel svart metalic
Årsmodell: 2009
Antal mil: 65 mil
Pris: 20 000
Allmänt: Det finns inte en repa på den.
Och den har aldrig varit trimmad.


Kommentarer
Postat av: ida pida

varför ska du sälja pärlan kusin ? :S

2009-09-03 @ 22:34:53
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv; Ja, verkligen :D

(Förlåt för sent svar)

2009-09-04 @ 22:03:56
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: fannie

skit snygg ju, jag hade gärna köpt den om jag hade så mycket pengar! haha.



varför ska den säljas?=)

Angående min blogg så vill jag gärna att de ska stå mitt namn fannie alltså, lite bilder kanske. Och en fin bakgrund. Kan du de? =)

2009-09-06 @ 21:55:43
URL: http://fanniekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0