Vad är det för nån dag idag..

..jo det är Ejmsans födelsedag, HURRA HURRA HURRA! :D Hihi, grattis gummsan, äntligen kommer du ur fjortis året, fast det kommer du nog allt ha i dig, haha nedå. Hoppas du får en toppen dag! :)

Ejman


Jajust, tillbaka till 745an. Åkte till stan och träffade Markus och Oscar igår. Då jag skulle få en startmotor av Makkan, eftersom Söder skulle komma hit på kvällen och hjälpa oss med att byta den. Vilket han gjorde och även batteriet. Och som tur var så var det startmotorn det var fel på och batteriet. Det hade tydligen blivit kortslutning i batteriet, och batteriet hade börjat ladda startmotorn eller om det var tvärtom? haha kommer inte ihåg, men nått av det var det i alla fall. Men som tur är så funkar den igen..

Men när Söder väl kom hit hade jag inte så stora förhoppningar på att vi skulle få igång den. För när Söder skulle testa starta den så hoppade hastighetsmätaren upp och ner! Vilket han aldrig nånsin hade varit med om förut, så den första tanken var "den kommer aldrig mer funka igen". Men när han väl hade bytt allting så stod både jag och mor min och höll tummarna, och som sagt så startade den. SÅ NU VILL JAG BARA ATT DET SKA BLI OKTOBER!


Kommentarer
Postat av: amyyyy

hihi tack älskling !!!!!!!!!!!! du är bäst<3

2009-09-13 @ 18:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0